Tuesday, July 21, 2009

Bermulalah kesibukan...

Aduhai..terencat lagi untuk mengemaskinikan blog...sebenarnya banyak event yang berlaku dalam masa tak update blog ni..dengan musim buah rambutan, durian..dan juga..telah bermula semester.
Masih lagi kelam kabut sekarang ni....untuk subjek IT in business dah stabil lar skit..masalah pada subjek e-commerce masih kelam kabut..tu dgn masalah pertukaran buku teks lak..Oh ya...kelas pertama e-pjj marketing pun dah selesai...tp..masih ada masalah pada sistem i-class.
Pada 2-3 Julai lepas..ke Ipoh..membuat tinjauan dan perjumpaan dengan klien, Momo Cafe..berkaitan dengan kerja-kerja perundingan pembangunan francais.
18 Julai lalu, ke Shah Alam, berjumpa dengan pihak CILT untuk perbincangan untuk kemungkinan menjadi training provider bagi program CILT. Terjumpa juga dengan pihak MITRANS....kalau jadi MITRANS dicawangan di Johor, banyak aktiviti yang perlu dijalankan.
Berbalik kepada kelas, semester baru..muka-muka baru..dan harapan baru..banyak kena kelas malam..semester ni akan menempun bulan Ramadan..apa2 pun..tugas perlu diteruskan juga...

0 comments: