Monday, March 23, 2009

monday blues...

dah beberapa hari tak menulis...hari jumaat tiada di pejabat.. sebab kena buat presentation di JCorp..tempat..layanan dari JCorp semua baik...terima kasih kepada Cik Suhana, DGM HR (classmate masa buat Exec MBA..hehehe), En Khairudin yang persistent..Puan Halilawati, Puan Saadiah, dan juga semua staf JCorp yang hadir. Walaupun letih..tapi rasa berbaloi sebab dapat kenalan2 baru..Myrna (classmate EMBA) dari Johor State Investment Centere (JSIC) pun turut hadir..diharap..dengan bertambahnya kenalan ni maka bertambahlah networking nanti.
Sabtu...dalam kul 11...pergi ke kampus disebabkan ada program Wacana Usahawan..yang datang ceramah En Amran..sedara gak ni..heheh..kemudian petangnya En Khairul Rizal dari Prosper..pun kenalan jugak (jumpa masa kat Trengganu, bila berbual rupanya dia anak Cikgu Dolah pernah tinggal disebelah rumah di kg..).
Ahad pun datang juga sebab Sharulmizan dari PNS Franchise ni pun kenalan jugak..terpaksa lar datang melayan dan entertain..peluang-peluang untuk projek konsultansi pun nampak gayanya banyak kat PNS ni..harap2 adalar rezki nanti...

0 comments: